Rodeia wskazała, że sanktuarium podejmie w 2021 r. m.in. inicjatywy służące zachęcaniu młodzieży do udziału w przygotowaniach do Światowych Dni Młodzieży, które w 2023 r. odbędą się w Lizbonie. Zapewniła też, że jedną z form oddziaływania na wiernych pozostaną w okresie pandemii media społecznościowe. - Nasze sanktuarium ma już 1,2 mln sympatyków na Facebooku oraz 176 tys. osób śledzących jego profil na Youtube – ujawniła Carmo Rodeia.
Przedstawicielka Sanktuarium Matki Bożej Różańcowej w Fatimie wyjaśniła, że wskutek Covid-19 na terenie tego popularnego na świecie miejsca kultu doszło pomiędzy styczniem a październikiem 2020 r. do znaczącego spadku wpływów z darowizn. Datki te były niższe o ponad 40 proc. w porównaniu z takim samym okresem w 2019 r. Z kolei o ponad 50 proc. zmniejszyły się wpływy fatimskiego sanktuarium z tytułu sprzedaży dewocjonaliów, książek oraz innej działalności.
Pomóż w rozwoju naszego portalu